Werken bij het
Heb je interesse in een baan in de verzekeringssector? Dan is het Customer Contact Center van Allianz jouw partner in crime. Zeker wanneer je een gezonde dosis lef en ondernemerschap voor ons in petto hebt. Want jou uit jouw comfortzone trekken met uitdagende projecten om je nog sterker te zien groeien, dat doen we graag. Zeker bij onze medewerkers in het Customer Contact Center. Samen leggen we vast waar jouw sterktes zitten en zorgen we ervoor dat je kan excelleren. Dit door de juiste opleidingen en trainingen, zodat je ook intern kan doorgroeien. En dat kan nationaal maar ook internationaal, binnen en buiten de Benelux. Niet alleen een groeitraject maakt jouw sterker, ook de intensieve samenwerking met jouw collega’s in onze nieuwe kantoren of vanuit huis. Samen gaan jullie elke uitdaging aan. Want teamwork en een goede werk-privé balans die zorgen ervoor dat jij je functie bij Allianz met plezier vervult.
Meer weten over Allianz?
Jouw profiel en
verantwoordelijkheden
Lijkt een job als insurance advisor bij Allianz je wel wat? Dan geven
we je graag mee wat we van jou verwachten en wat je
verantwoordelijkheden zijn:
-
Je hebt minstens drie jaar ervaring in customer care in de verzekeringssector en hebt zo een eerste ervaring in het verzekeringsvak op zak.
-
Je hebt een internationale mindset: samenwerken over de landsgrenzen en verschillende culturen heen schrikt je niet af.
-
Je beschikt over uitstekende communicatie, zowel in het Nederlands als Engels.
-
Je bent een administratief talent en gaat geen enkele uitdaging uit de weg om de puntjes op de ‘i’ te zetten in elk verzekeringsdossier. Je bent proactief en een kei in probleemoplossend denken.
-
Je hebt ambitieuze (maar realistische) doelstellingen en slaagt erin om tegen deadlines je projecten tot een goed einde te brengen.
-
Communicatie is jouw ding. Je voelt aan hoe je moet communiceren in verschillende delicate situaties en met verschillende doelgroepen. Je slaagt er dan ook in om de juiste stijl en taal te gebruiken in elke situatie.